Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

Τα μυστικά της Tracy Anderson για αψεγάδιαστο σώμα



Η personal trainer της Μαντόνα και της Γκουίνεθ Πάλτροου έχει κρυμμένους fitness άσους στο μανίκι της και το Shape.gr τους αποκαλύπτει.

 Οι 6 κανόνες γυμναστικής της Tracy Anderson

  1. Ο σημαντικότερος στόχος της μεθόδου της Τρέισι είναι η ενδυνάμωση των μικρότερων μυϊκών ομάδων, έτσι ώστε αυτοί οι μύες να παρασύρουν και τους μεγαλύτερους. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσεις λεπτή σιλουέτα, χωρίς περιττά κιλά.
  2. Προσπαθεί να «ξυπνήσει» τους μυς που είναι αδύναμοι και να δώσει έμφαση σε αυτούς, έτσι ώστε να αντιμετωπίσει τα ψεγάδια του σώματος. Αυτό το πετυχαίνει με μικρά βάρη (μέχρι 1,5 κιλό) και πολλές επαναλήψεις.
  3. Πολύ σημαντικό στα προγράμματά της είναι οι πολλές εναλλαγές και το «δούλεμα» των μυών από διαφορετικές γωνίες.
  4. Δε συστήνει δίαιτες –ούτε ακολουθεί η ίδια– παρά μόνο σε ανθρώπους που χρειάζεται να χάσουν πολλά κιλά και δεν εκτελούν καθόλου καρδιαγγειακές ασκήσεις.
  5. Πεποίθησή της είναι πως, λόγω του ότι τρώμε κάθε μέρα, πρέπει να γυμναζόμαστε και κάθε μέρα – ή τουλάχιστον έξι φορές την εβδομάδα.
  6. Θεωρεί πολύ σημαντικό το μυαλό να «επικοινωνεί» με τους μυς, γι' αυτό πρέπει να υπάρχει απόλυτη συγκέντρωση στις προπονήσεις. Οι άνθρωποι που γυμνάζονται περνώντας από το ένα μηχάνημα στο άλλο, χωρίς να συνειδητοποιούν τι κάνουν, δεν έχουν αποτελέσματα.
Στο παρακάτω βίντεο το πρόγραμμα της Tracy για χέρια σαν της Γουίνεθ Πάλτροου...

Πηγή:shape.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου