Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2012

Διατροφή για υγιή και δυνατά νύχια!



Εμπλουτίστε το εβδομαδιαίο διατροφικό σας πλάνο κι αποκτήστε όμορφα- γερά νύχια.

Ξεφλουδίζουν τα νύχια σας; Σπάνε εύκολα ή εμφανίζουν λευκές κηλίδες; Mα τι διατροφή ακολουθείτε; Όχι δεν είναι άσχετη η ερώτηση, αφού η υγεία των νυχιών μας σχετίζεται άμεσα με την ποιότητα της διατροφής που κάνουμε. Μάλιστα μερικά από τα πρώτα δείγματα έλλειψης βιταμινών από τον οργανισμό, μάς τα δίνουν... ναι, τα νύχια!

Αν λοιπόν τα δικά σας είναι εύθραυστα, μάλλον κάτι πρέπει να αλλάξετε και ν' αποκτήσετε νέες διατροφικές συνήθειες. Βρείτε τις σας λείπει και βελτιώστε εύκολα την εικόνα των νυχιών σας.

Ιχνοστοιχεία

Ασβέστιο:
Aπό μικρή ηλικία μας προειδοποιούσαν ότι οι λευκές κηλίδες που εμφανίζονται στα νύχια μας είναι από την έλλειψη ασβεστίου και πράγματι τα νύχια χάνουν την δύναμη και την αντοχή τους. Μαζί με τις κύριες πηγές ασβεστίου καταναλώστε τρόφιμα εμπλουτισμένα με βιταμίνη D για ν' αυξήσετε την απορρόφηση ασβεστίου στο σώμα.

Σίδηρος: Όταν έχουμε χαμηλά επίπεδα σιδήρου ο οργανισμός μας αντιδρά με αδυναμία, ζαλάδες, αδύναμα μαλλιά αλλά και εύθραυστα νύχια. Τρώτε δημητριακά, κρέας, πράσινα φυλλώδη λαχανικά που περιέχουν σίδηρο.

Ψευδάργυρος: Βάλτε στη ζωή σας τους ξηρούς καρπούς, τα θαλασσινά, τη γαλοπούλα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο και διώξτε τα λευκά στίγματα. Επιπλέον ο ψευδάργυρος συμβάλλει στη ανάπτυξη νέων ιστών στα νύχια μας.

Βιταμίνες


Bιταμίνη A: Συμβάλλει στη γρήγορη ανάπτυξη των νυχιών και συγκεκριμένα όσο πιο υγιή τόσο πιο γρήγορα μεγαλώνουν. Προστατεύει την επιφάνεια τους ώστε να μην είναι εύθραυστα και ξηρά.

Βιοτίνη:
Ανήκει στο σύμπλεγμα βιταμινών Β κι ενισχύει την κερατίνη, την πρωτεΐνη από την οποία είναι φτιαγμένα τα νύχια μας.

Βιταμίνη E: Όπως η βιταμίνη A, έτσι κι αυτή επηρεάζει την εμφάνιση και τη σκληρότητα των νυχιών.

Βιταμίνη C:
Αν έχετε παρανυχίδες, είναι πιθανόν να σάς λείπει βιταμίνη C και φολικό οξύ.  


Πηγή:asanatv.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου